מועדי קבלה

א, ב,ד,ה: בשעות 8:00-14:00
ג': בשעות 08:00-13:00 ו-16:00-19:00

שינויים בקבלת שירותי משרד הפנים בתחנות רישום

לפי הודעה שפורסמה על ידי רשות האוכלוסין וההגירה, החל מיום שני, י"ט באייר תשע"ז (15.5.2017), בקשות לדרכון או לתעודת זהות יוגשו בלשכות רשות האוכלוסין וההגירה בלבד:

  • לא ניתן להגיש בקשות לדרכון ותעודת זהות בתחנות הרישום.
  • לא ניתן לשלוח בקשות לחידוש דרכון באמצעות הדואר.

שירותי משרד הפנים שניתנים לתושבים בתחנת הרישום במועצה, הינם: שינוי מען ורישום ילוד בספחי תעודות הזהות, בלבד.

הערות

לשירותים בדבר תעודת לידה, תעודת פטירה, תמצית רישום יש לפנות למשרד הפנים בטלפון 3450*
נציג המועצה אינו פקיד מורשה של משרד הפנים ולכן אינו רשאי לחתום על דוקומנטים רשמיים.
מקרים דחופים יפנו ישירות למשרד הפנים.
חידוש דוקומנטים עקב אבידה או אובדן, דורשים פנייה ישירה למשרד הפנים.

לביצוע דרך אתר האינטרנט של משרד הפנים לחץ כאן >>

עליזה חזוט
משאבי אנוש ושירותי משרד הפנים