אנו רואים את השירות לתושב כאלמנט המרכזי והחשוב בעבודתה של המועצה, תפיסה זו, מעמידה את התושב במרכז העשייה, אשר סביבו ולמענו מתבצעים תהליכי העבודה הרשותית.
על כל שאלה, בעיה, דיווח או בקשת שירות (לא מהמחלקות) - התושבים יצרו קשר עם מוקד 106 בדרך הנוחה להם ויקבלו מענה אדיב, מקצועי, אמין ומהיר לכל פנייה.
וכחלק מהחזון אנו שואפים לשירות מיטבי וחדשני! 
מוקד פניות 106 יהווה אמצעי קשר מרכזי בנושא פניות/תקלות, בין התושב למועצה על מחלקותיה השונות.
בנוסף, יטפל המוקד במקרים בהם מחלקות המועצה לא הצליחו לטפל, או לחלופין במקרים בהם הטיפול לא התבצע לשביעות רצון התושב.
דרך הפניות המסודרות נוכל לאתר ולזהות מגמות ונושאים מערכתיים שישקפו את צרכי התושבים בזמן אמת.
ממצאי הפניות תסייענה בבניית ממשקי עבודה ויצירת תהליכי עבודה אחידים ויעילים במועצה.
המוקד יהיה זמין 24/7 למתן שירות ותפקידו לתת מענה מהיר, מקצועי ולספק מידע עדכני ולנתב את הפניות לטיפולה של המחלקה המתאימה.
הליך הטיפול בפניה ומתן המענה לתושב, יתבצע ברמת שירות ומהימנות גבוהה, תוך שמירה על מסגרת זמן מענה קבוע ומוסכם - אמנת שירות (SLA).
בנוסף, יתקיימו סיורים בישוב בהשתתפות בעלי התפקידים הרלוונטיים, דיוני סטטוס בנושא הפניות ומפגש תושבים עם ראש המועצה במסגרת "שלישי אישי".

 ניתן לפנות למוקד 106 באחת מהדרכים הבאות:

  • פניה ישירות/פיזית למוקד 106
  • חיוג למספר 106 או לטלפון: 08-6165357
  • שליחת הודעה דרך "WhatsApp" למספר 050-3620130
  • על ידי שימוש באפליקציה הייעודית "להבים" (נדרש להוריד אפליקציית "להבים")
  • פניה מקוונת/שימוש בטופס יעודי (באתר החדש)
  • הפניות נענות על-ידי צוות נציגי השירות של מוקד 106 הפועל 24/7 

 נושאים לדוגמא שניתן לפנות למוקד 106: 

  • פרצי מים וביוב
  • אירוע בטחון
  • תאורה שאינה פועלת
  • מפגעים בטיחותיים (בורות בכבישים/במדרכות)
  • מפגעי תברואה (אשפה, פגרים)
  • מפגעי טבע ואיכות סביבה (גזם, קריסת עצים)​
  • בעלי חיים משוטטים

 אמנת שירות -לצפיה בקובץ לחצו כאן >>